» Hemsk dag


Hej på er! Igår morse fick jag reda på att min farmor gått bort. Jag har fortfarande inte förstått att hon är borta. Det känns så tomt. 
Eftersom jag var hos Matilda igår när jag fick veta så började jag inte gråta och försökte hålla inne allt. När min familj hämtade mig hos Matilda så började jag gråta så fort jag kommit in i bilen. Vi åkte hem till farmor för att ta farväl av henne. När vi kom dit va redan hela pappas sida där och alla grät. Dörren till farmors sovrum var stängd. När vi skulle gå in och ta farväl kom det dubbla tårar. Jag har aldrig varit med om något liknande förr. Jag gick fram till sängkanten och såg på henne. Det var så hemskt. Jag klappade henne på ena benet och sen gick jag fram och kramade henne. Känslan från hennes kalla kind mot min. Jag kommer aldrig glöma den kramen. Älskar dig farmor!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback