» Full lista

Hej på er! Det var ju ett tag sedan jag bloggade men ni vet ju redan varför. Nu har jag gjort en lång lista på inlägg som jag ska fixa, så om ett tag kommer bloggar vara mer uppdaterad.
Igår fick vi äntligen våra Ipads i skolan. Det har varit väldigt efterlängtat. Vad finns det mer att säga om detta? 
Inget mer tror jag.. Utom att det är sjukt kul att gå runt i skolan och se alla osociala människor som bara sitter med sina Ipads. Jag är dock en av dom. 
 
Det kommer nog inte bli några fler inlägg idag men jag ska försöka hinna med att blogga varje dag i fortsättningen. Jag kommer ju kunna blogga mycket lättare i skolan nu med min Ipad. Hoppas ni haft en bra dag, det har jag verkligen haft, kram.
 


maja
18 Januari, 2014 - 17:15

alltså shit du ser ut som en tjejig version av Niall från one direction :O

Svar: Haha jasså ;)
inspirationsweden.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback