» Skola imorgon

 
Hej på er! Jag kom hem från stan för en stund sen. Jag åkte in dit med min syster för att träffa några vänner. När jag kom hem så åt jag och sen satte jag mig framför teven en stund med mamma och pappa. Jag hade tänkt gå och lägga mig i sängen nu men så kom jag på att jag inte bloggat så mycket idag. 
Imorgon är det skola igen. Det ska faktiskt bli ganska kul eftersom jag varit sjuk. Skönt att man har sovmorgon imorgon med. Om jag har tid så bloggar jag på morgonen innan jag går till bussen, annars bloggar jag när jag kommer hem. 
Hoppas ni haft en skön söndag, kram.


Kajsa
17 November, 2013 - 20:49 / BLOGG: http://kajsaochtuvas.blogg.se/

Vad fin du är :)

Svar: tack, du med, kramis!! :)
inspirationsweden.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback