» Sjukling

    Fotograf: Cassandra Petersson
 
Hej!
Igår när jag kom hem från skolan så upptäckte jag att jag glömt hemnyckeln. Jag fick vänta ungefär en timme ute innan mamma kom hem och kunde låsa upp. Självklart så hade jag inte med mig någon jacka till skolan då, utan bara en kofta. Får la skylla mig själv. 
 
När jag väl kommit in så gick jag direkt upp och fixade te och kröp ner i soffan med mitt täcke.
Jag har aldrig frusit så mycket innomhus förr. Det rykte från mitt te men när jag drack så var det inte ens varmt i munnen. 
Jag får stanna hemma från skolan imorgon också för jag är inte helt frisk än. 
 
Nu tänkte jag krypa ner i sängen och sätta på teven!
Vi hörs imorgon, kram.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback