» Plugg

 Hej på er! Jag har precis kommit hem från konfan och sitter nu med matteboken och tränar till provet vi har imorgon. Kommer nog lära mig ganska snabbt men vi får se. På konfan idag sågjorde vi fruktsallad som var supergott och sedan pratade vi om ''Den heliga anden''. Jag är inte speciellt kristen av mig men Det är faktiskt kul på konfan.
Igår var premiär avsnittet av PARADISE HOTEL. Är helt galen i det och kommer helt klart följa det. Ikväll är andra avsnittet och det pirrar redan i magen. Så sjukt bra. Samir gör hela programmet. Galet snygg! Hans ögon är sjuuuuuuukt fina, älskar honom.♥
Nu ska jag fortsätta plugga. Vi hörs senare om jag får tid över, annars hörs vi imorgon, kram.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback