» Ny bloggadress

    Fotograf: Cassandra Petersson
 
Hej på er! Jag bytte bloggadress eftersom jag tröttnade på att bara ha mitt namn.
Lovar att jag ska blogga mer nu än vad jag gjorde förr eftersom jag inte bloggat så mycket. Jag älskar verkligen att blogga och förstår inte varför jag aldrig gör det. Jag har gjort en liten lista på inlägg som ska skrivas. Sen om ett tag så kommer jag börja med videobloggar eftersom jag inte har tid till att skriva hela tiden. 
Kommer börja skriva om mina tankar. Vad jag tycker om saker och ting, samt berätta lite mer om mig själv.
 
Som ni kanske ser så är jag blondin nu... Inte helt klar med färgningen för jag ska lägga i en blond ton om ett tag.
Nu ska jag äta lite. Ni får ha det bäst så hörs vi senare!
 
Kram.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback