» Ansiktsmask och choklad

    Fotograf: Cassandra Petersson
 
Sitter nu med musik, ansiktsmask och äter choklad. Lite senare ikväll blir det thai mat med familjen och sen ska jag kanske skypa lite med någon rolig person inatt. Lär inte gå och lägga mig så tidigt idag eftersom jag sov ganska länge. Hade egentligen behövt gå till skolan idag för att ta hem några böcker att jobba i under helgen. Är lite efter i skolan just nu för det har varit lite mycket + att jag varit hemma 2 dagar. Kanske ska städa mitt rum efter att jag tagit bort masken för jag känner att jag behöver få ordning på mina kläder. Sen innan vi ska äta så tänkte jag småfixa lite på designen. Jag tänkte få in lite rosa och grått i designen. 
 
Vi hörs senare, kram.
 


HAIDISBLOG -
15 November, 2013 - 17:02 / BLOGG: http://www.haidisblog.se

SV: Från cdon.com! :D åh tack det glädjer mig :*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback