» 40 dagar till jul

Hej på er! Nu när det bara är 40 dagar kvar till julafton tänkte jag dela med mig av mina önskningar och tips till er.
Jag vill att denna julen ska bli bäst, vill inte ni det? Förra året var det ganska tråkigt på jul. Jag vet inte, men det har kanske med åldern att göra.

I år har jag två önskningar på listan;
• En grym jul
• Pengar till resa

Tips till er;
Det enklaste man kan göra är nog att ge bort pengar i julklapp. Det blir lättare för den som får presenten att köpa vad den vill med pengarna eller spara till något speciellt tillfälle. Det kanske inte är det roligaste att ge bort i julklapp men man blir ofta väldigt glad när man får det. Speciellt som tonåring.
Jag önskar mig alltid pengar men brukar inte få så mycket pengar utan mer andra saker som jag inte önskat mig men som jag ändå vill ha.

En rolig sak som jag hittade på Minajulklappstips var detta;

Modell för en dag. Det verkar riktigt kul och de flesta tjejer drömmer ju om att bli modell. Det kostar 399:- och håller på i några timmar. 

Du hittar det här.

Det va ett litet snabbt inlägg om julklappar, vi hörs senare!

Kram.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback