» Startar om helt

 
Hej alla! Förlåt för att min blogg varit låst och för att jag inte bloggat på lovet som jag sagt. Nu är jag tillbaka och nästan helt frisk. På nyår var jag med Ellen och 4 killar. De senaste dagarna har jag bara varit hemma, förutom igår natt som jag och Ellen åkte in till stan och köade till jolina rean. Vi var dock först i kön eftersom vi åkte in runt 12, halv 1. Rean började 6 så vi väntade utanför ett bra tag. Jag köpte ingenting men det var klart värt att köa.
 
Redan under 2013 började jag planera att jag skulle ta tag i mitt liv under 2014 eftersom jag bokstavligt talat förstörde mitt liv under 2013. Men man lär sig av misstag och nu under 2014 så ska jag skita i allt onödigt och börja leva. Så nu är jag tillbaka, mycket starkare, mycket smartare och jag har förstärkt mitt självförtroende. Dom som ogillar mig och hatar mig osv kommer jag stänga ute helt. Det ska aldrig få gå så långt som det gjorde 2013. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback